kuriosa

Ännu en blogg. Vi gör ett försök.

Ja, så var jag nu här igen. En blogg. Jag har testat tidigare och lagt ner men lät mig övertalas att testa igen. Den här gången tänkte jag, på uppmaning, bejaka min lite mer allvarliga sida. Men… den kommer förhoppningsvis inte bli för allvarlig och förhoppningsvis inte för tråkig, bara för det. Någon form av inriktning ska man tydligen också ha. Jag kommer helt enkelt skriva ner tankar och reflektioner kring livet, vilket i mitt fall handlar om efterföljelsen av Jesus. Så… let the blogging begin.

4 thoughts on “Ännu en blogg. Vi gör ett försök.

  1. Det var en mycket bra idé att börja igen, tycker jag. =)
    En liten ”o-allvarsam” fråga bara… De bloggar du följer – ska det ses som en lista över alla bloggar du följer eller är det en lista över vilka som är bäst? Jag tycker nämligen att Rickard Hultmars blogg borde ligga på 3:e plats och inte på 5:e… 😉

    1. Vad säger det om min blogg som ligger sist? Fast jag borde kanske se det som en hedersbetygelse att vara med på Marias topplista öht… =)

      1. Ja, verkligen Rickard. Funderade länge på om jag skulle länka till din blogg ;-). Seriöst, nu här jag faktiskt försökt ändra så dom kommer i bokstavsordning men lyckas inte. Hur gör man?!

Kommentera

