Jesus

Samma innehåll, fast med en liten twist

CAM00305Jag bytte alltså utseende på bloggen tidigare idag. Det fick mig att reflektera lite över vad jag vill att bloggen ska handla om. Än så länge har den främst handlat om relativt ”seriösa” saker. De lite mer ”lättsamma” vardagshändelserna har jag bloggat om här, och tidigare här. Men, nu tänker jag att jag ska göra ett försök att förena de två och på så sätt presentera en mer hel bild av mig själv. Det blir alltså mer ”seriösa” och mindre ”seriösa” inlägg varvat om vartannat – lite som livet självt.

På bloggen skriver jag om det som ligger nära mitt hjärta, och allt sammans handlar om livet i Jesus efterföljelse, oavsett om det gäller sonens fotbollsskola eller hur vi tänker mission.

Jag hoppas ni fortsätter läsa, och uppskattar det nya konceptet.

Önskar eder en god afton.

Kommentera

