Jesus · ledarskap

Kongress 2014!

Dagen ägnas åt uppsatsskrivande och förberedelser för EFK:s kongress. I morgon bär det av till Falun. Där har jag aldrig tidigare varit, så det blir spännande. Har heller aldrig varit på kongress, så även det blir spännande. Vet inte riktigt vad man ska förvänta sig. Kongress låter ju väldigt snajdigt så jag förväntar mig väl helt enkelt det; en snajdig skara människor som träffas för att samtala om snajdiga saker och fatta snajdiga beslut. Därför har jag även införskaffat mig en snajdig blus (eller vad kallar kidsen det för nu för tiden? blus låter väldigt mycket dam 50+).

För att få in lite mer mode i bloggen lägger jag även ut en bild på denna blus. Förväntar mig att eventuella läsare som eventuellt träffar mig på kongressen kommenterar hur snajdig den är.

CAM00495

Går här hemma och taggar. Ropar sporadiskt: Kongress 2014! För att riktigt få upp stämningen. Har även förberett mig ungefär som inför beach 2014 – med situps och solbränna. Det gäller ju att göra ett gott intryck, tänker jag.

Ser även fram emot en trevlig och mycket lång bilresa med nära vänner, ett besök hos kära vänner i Västerås och nya bekantskaper i Falun.

Kanske ses vi?

3 thoughts on “Kongress 2014!

Kommentera

